Thursday, March 1, 2012

Hi March.



Assalamualaikum, and hi for march :> Okayy wassup semua ? Ahha, hm sihat sihat tak ? Kalau tak sihat mesti sakit kan ? Haha. Nevermind, last updated 20/02/2012. Now dah 1 Mac babe ! Haha, kay no more main no more lepak no more online, aicehh cakap boleh laa kan, nak buatnya ? Haha :P Act, harini last exam, tapi bukan exam SPM -.- Exam bulanan ja. Baru 2 bulan kat 2012, tapi dah macam macam jadi, and semuanya yang sweet :') Sangat ah terharuu, birthday nabila, hangout coloured, birthday papa, balik kl, jalan-2 after sekolah, and semalam keluaq makan/buat keja seni after sekolah, kay awesome sangat sangat. Tapi, ada jugak yang tak sweet, time kat penang hm aku takmau cita, aku sedih bila ingat pasal tuu. Al Fatihah.

Buat masa ni, dalam 2 bulan ni, everything is okay. Even ada tekanan sikit, Alhamdulillah aku boleh control lagi, sometimes i miss my old friend, wuwuwuwuwuw T.T Okay forget it.
Hm aku rindu Mr.F aku, haha kay aku gilaa :\ Sofya forget it please please pleasee. Taktau kenapa tiba tiba ja kan ? Everybody needs somebody sometimes :'\ 




Hi March, be nice with me okay. Mula dengan mac ni, dah tak boleh main main dah. Aku kena serious, cehh. Haha, aku nak study betul betul, Insyaallah spm nanti aku nak lebih dari kak ann, Aminn. Cakap pun kena sikit, tak boleh banyak dah takut ilmu keluaq satgi, hihi :p Kay kay nanti aku update lain kay, update pasal result pulak okay ka tak okay :'>


Kita kan kan, baru habis exam kan kan, pastu time exam hari tuu kan kita tak buat homework laa, sekarang kan homework kita banyak sangat sangat, kau ada ? Haha okay byee :'>



No comments:

Post a Comment

Leave a Comment Here.

#update status
im okay. chin up and stay strong sofya!
semua harta dalam blog ni, adalah milik Queen Sofya.