Wednesday, November 9, 2011

Happy Birthday Nur Syafiqah.


Assalamualaikum Harini nak buat satu entry. Pasal Birthday Fikah. Harini Birthday Fikah tau. Hm, cepat kan masa berlalu ? Now, dia dah cukup 16 tahun, and dah boleh amik lesen dah pun. Hihi, Btw, Happy Birthday Fikah. Hg mula rapat dengan aku tahun ni, tapi aku dengan hg dah kawan rapat dari tahun lepas lagi kan, haha. Kalau tkdak hg, coloured mesti tak kuat mcm sekarang :) Hope, hg bole stay dengan coloured sampai bila bila lahh :D And, aku harap jugak hg bertambah yakin dengan hidup hg. Fikah, keyakinan dalam diri penting. Kalau hg tak yakin, susah hg nanti. Hihi. Tadi nak naik pi amik hadiah pun getaq, mcm mana nak naik amik ijazah pulak nanti ? Haha. SPM tahun depan, bagi straight A tau, bole dapat DSLR, haha. Aku appreciate gilaa dengan hg, hg baik dengan aku. Sorry laa if aku ada terkasar bahasa dengan hg, aku kadang2 cakap tak pikiaq :\ Hm, sorry kay, Aku sayang hg, hope next year aku still bole duduk tepi hg. Haha, Aku takut laa jugak kalau Puspa tukaq tempat kita, Aumm. Takutttt. Okayy lah. Aku sayang hg. Happy Birthday. Semoga Bahagia selalu.


No comments:

Post a Comment

Leave a Comment Here.

#update status
im okay. chin up and stay strong sofya!
semua harta dalam blog ni, adalah milik Queen Sofya.