Wednesday, November 9, 2011

Aummm, I Love Cats !


Assalamualaikum ♥ Hm, harini aku nak story sikit pasal anak kucing yang baru aku jumpa tuu.
Shhhhhhhh ! senyapp, tadi aku terjumpa anak kucing dekat stor belakang rumah. Auummm, serious cakap aku suka sangat dengan anak kucing. ANAK KUCING tau, bukan mak or bapak kucing. Haha. Time aku tengok tadi rasa macam nakpi amik and nak bela ja anak kucing tuuu, tapi tapi, masalahnya sekarang, mama tak suka kucing ! Tuuu, masalah dia sekarang. Dah berapa puluh kucing dah dok mai beranak kat stor rumah aku, semua mama amik buangg. Aisshh ! Tak boleh jadi ceni, kalau mama tau ada anak kucing kat stor kali ni, mesti dia amik buang. Hm, aku kena senyap2 lahh ceni. Haha.
Tadi aku tengok anak anak kucing tuu dok main, haha. Sukaa !


Lebih kurang besar ni lahh anak2 kucing tuu, aumm aumm, comel kan ? Sukaa.
Aku nak bela senyap senyap lahh. Hahaha.
Okayy, byee :D



NotaTangan : Kawan adik aku dok buat macho depan aku. Hahaha.

3 comments:

  1. mrka sgt chumil.. xphm knpe ada yg takut dgn mrka dan btindak ganas.. uhu

    ReplyDelete
  2. Tuu laa kan, tk paham jugak why org takut dengan kucing. merekaa comel :D

    ReplyDelete

Leave a Comment Here.

#update status
im okay. chin up and stay strong sofya!
semua harta dalam blog ni, adalah milik Queen Sofya.