Monday, February 7, 2011

5 F E B R U A R Y 2010


genap tarikh 5 FEBRUARI 1995, seorang bayi perempuan selamat dilahirkan. BABY GIRL ! nurse menjerit, doktor sibuk mengemas barang barang dia. then daddy baby girl tuu laungkan azan untuk anak dia. mummy dia penat. nurse suruh mummy dia berehat dulu. si daddy sangat happy, then telah bersetuju dengan si mummy untuk namakan baby girl nie NABILA . simple macam tuan punya badan. and sekarang baby girl kini bergelar NABILA. sebab yang tuu nama dia. hehe.

JAM 12.00 pagi. 5 FEBRUARI 2011

NABILA BT MOHD ARIS genap 16 tahun usianya. tak muda tak tua. remaja ? mesti lahh :) beliau kini bersekolah di sekolah menengah agama teknik alor setar. ehh ! sekolah menengah teknik alor setar. hehe. nabila seorang budak yang baik, *cececey. hee, budak nakal ? dulu je. sekarang dia banyak habiskan waktu dengan study. *perghh ! dia salah seorang ahli coloured. budak ni comel ! sangat2. caring. tak penah lupa kawan. best bila dapat kawan dengan dia. selalu ceria, dia ni memang style gila gila. semua benda yang dia buat, semua ikut hati dia ja. tuu yang aku suka. sekarang rasa sunyi, sebab dia dah pindah sekolah. humph. sunyi laa nabila, okayy lahh. apa apa pon, HAPPY BIRTHDAY :) !

aku tau, tarikh tuu dah lepas, tapi aku nak post jugak. tapi aku dah wish kan hari tuu ? haha. aku sayang hg weyy !

No comments:

Post a Comment

Leave a Comment Here.

#update status
im okay. chin up and stay strong sofya!
semua harta dalam blog ni, adalah milik Queen Sofya.